Denne side er ikke egnet til visning på en smartphone.
Det anbefales at bruge en computer med en større skærm.

Sådan får I mere organiseret klublokaler

18-12-2020 10:15 |  PetanquePortalen |  CMS Admin
At være en del af en forening kan være gavnligt for langt de fleste mennesker. Her bliver de nemlig en del af et socialt fællesskab, hvor de kan være i kontakt med andre mennesker som de med tiden også vil så en relation til. Ikke nok med at de deltager i et fællesskab, gør de det samtidigt med at de laver noget som de synes er sjovt. 

Klubber og foreninger er ofte langtfra små, og derfor er der også dagligt mange mennesker inde og ude. Af lige netop denne grund er det vigtigt at I sørger for at holde jeres klublokaler rene og organiseret, således at de fungerer efter hensigten. Er I også i tvivl om hvordan I organiserer jeres lokaler kan I læse med her. 

Få anskaffet jer en opslagstavle 
Først og fremmest kan det være en god ide at få opsat en opslagstavle. På den måde har I et samlet sted hvor I kan hænge alle jeres nyheder op, og I undgå at have papirer hængende over hele lokalet, og det vil derfor også virke mere organiseret det hele. 

På den måde er jeres medlemmer heller ikke usikre på hvor de skal finde deres nyheder, og I undgår derved at de overser vigtige beskeder eller begivenheder. Alternativt kan I også hænge flere opslagstavler op, ved siden af hinanden, så medlemmer også selv kan hænge postere op osv. 

Sørg for at I har løbende rengøring 
Er jeres klublokaler klamme, beskidte og eller rodet, vil dette typisk sende et dårligt signal til jeres medlemmer, som vil finde det mindre attraktivt at opholde sig i jeres klub. 

Derfor bør I så vidt som muligt sørge for at jeres lokaler er rene og organiseret. Dette kan I gøre ved eventuelt at lave en rengøringsordning i klubben, hvor rengøringstjansen går på skift.